tisdag 13 augusti 2013

vem är jag

  1. Vad tränar du helst? Zumba, styrketräning, löpning
  2. Favoritårstid? Sommar givetvis
  3. Vad jobbar du med? Hemmamamma/deltidsarbetande timlärare för vuxeninstitutet i Korsholm. Gympaledare för barn, seniorer, kvinnor. Zumba-instruktör.
  4. Bor du i en stad eller på landet? Landet
  5. Favoritmat? Crêpes
  6. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska.
  7. Barfotaskor eller dämpning? Har aldrig testat barfotaskor
  8. Favorit-app till telefonen? WhattsApp
  9. Topp 3 drömresemål? Argentina, Afrika, Asien...?
  10. Favorit podcast? -
  11. Ditt bästa träningsminne? När jag sprang halvmaraton med mina syskon 2010.
  12. Favorit-låt för tillfället? Enrique Iglesias "I like it" perfekt uppvärmningslåt just nu
  13. Favorit “lördagsgodis”? bakar en kaka/muffins när jag blir snål
  14. Vilken smink- eller skönhetsgrej kan du inte leva utan? Mary Kay foundation
  15. Favorit tv-serie?hmm. finns så mycket bra
  16. Favorit klädesplagg i din garderob? leggins
  17. Har du något speciellt träningsmål? Jag ska bli en bättre löpare (nångång) och så ska jag bli synligt stark av all styrketräning ;)
  18. Något spännande du drömmer om att göra någon gång i framtiden? Leda "pausgymnastik" på något stort företag. Ja det är en löjlig dröm jag haft ett tag... :)
  19. Vad ser du fram emot de närmaste veckorna? Att få lön vore en bra början!
  20. Tips på blogginlägg jag borde skriva? Jag tycker om att läsa recept på godsaker som är hälsosamma. Socker- och mjölfritt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar